Τα 7 ιδανικά ροφήματα για έναν ποιοτικό βραδινό ύπνο

cup of chamomile tea with chamomile flowers

Με απλά υλικά της φύσης μπορείς να εξασφαλίσεις τον ύπνο που επιθυμείς.

Ο καθένας έχει κάποιες συνήθειες που επαναλαμβάνει πριν το βραδινό ύπνο, επειδή θεωρεί πως υποσυνείδητα τον βοηθούν να κοιμηθεί καλύτερα: από το να κάνεις ένα ζεστό μπάνιο μέχρι το να περιηγηθείς στο instagram και σε όλα τα αγαπημένα σου social media (κάτι που σου έχουμε πολλές φορές πει ότι είναι απαγορευτικό για έναν ποιοτικό ύπνο, αλλά anyway).

Ωστόσο, τίποτα από τα παραπάνω δεν λειτουργεί τόσο καλά όταν πρόκειται να ευχαριστηθείς τον ύπνο σου, από τα παρακάτω ροφήματα, που είναι από τη φύση τους καταπραϋντικά. Απλώς, για να έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, βεβαιώσου ότι τα καταναλώνεις περίπου μία ώρα πριν πας για ύπνο, ώστε να προλάβουν να δράσουν.

1) Χαμομήλι

Για αιώνες έχει χρησιμοποιηθεί ως το βότανο που βοηθά στην καταπολέμηση της αυπνίας και όχι άδικα. Έρευνες έχουν δείξει ότι το χαμομήλι έχει μια ήπια κατασταλτική δράση όταν καταναλώνεται. Ό,τι χρειάζεσαι, δηλαδή, για έναν καλό ύπνο.

2) Τσάι βαλεριάνας

Όπως το χαμομήλι, έτσι και η βαλεριάνα χρησιμποιείται από αρχαιοτάτων χρόνων για την καταπολέμηση της αυπνίας. Θα την ευχαριστηθείς περισσότερο αν την ανακατέψεις με άλλα βότανα όπως το βάλσαμο λεμονιού και το χαμομήλι.

3) Χυμός κεράσι

Αυτός ο χυμός έχει υψηλά επίπεδα μελατονίνης, της ορμόνης που ενισχύει τον ποιοτικό ύπνο.

4) Γάλα

Φαίνεται, τελικά, πως ένα ποτήρι γάλα μπορεί να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις. Εκτός από την τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που κάνει τον εγκέφαλο να απελευθερώνει σεροτονίνη (ουσία που φέρνει υπνηλία), περιέχει και ασβέστιο που βοηθά στη μείωση του άγχους.

5) Γάλα αμυγδάλου

Αν είσαι δυσανεκτική στη λακτόζη ή απλά δεν σου αρέσει το κλασικό γάλα, τότε καλό θα είναι να δοκιμάσεις το γάλα αμυγδάλου, που περιέχει ασβέστιο και μαγνήσιο, στοιχεία σημαντικά για να διαρκεί περισσότερο ο ύπνος σου.

6) Smoothie μπανάνας

Φτιάξε ένα απλό smoothie μπανάνας με μπανάνες (φυσικά), γάλα αμυγδάλου (βλέπεις ακριβώς από πάνω το γιατί) και φυστικοβούτυρο, καθώς τόσο οι μπανάνες όσο και το φυστικοβούτυρο περιέχουν την τρυπτοφάνη, το αμινοξύ που όπως είπαμε και πιο πάνω, κάνει τον εγκέφαλο να απελευθερώνει σεροτονίνη (ουσία που φέρνει υπνηλία).

7) Οτιδήποτε με μέλι

Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσεις και λίγο μέλι, τότε θα έχεις πραγματικά το ιδανικό ρόφημα προ του ύπνου σου. Τα φυσικά σάκχαρα του μελιού αυξάνουν τα επίπεδα ινσουλίνης στον οργανισμό σου, με αποτέλεσμα να ενισχύεται και η τρυπτοφάνη που εισέρχεται στον εγκέφαλο και άρα η σεροτονίνη και άρα η υπνηλία σου.

Όνειρα γλυκά!

 

 

Πηγή: Τα 7 ιδανικά ροφήματα για έναν ποιοτικό βραδινό ύπνο

0 Comments
Previous Post
Καλό Σαββατοκύριακο!
Next Post
786b49f8f7bfa528fff7e60b7e797a92