Η περιεκτικότητα σε καφεΐνη στα είδη του καφέ ανά μερίδα

7f6d2a432d3d4f5bdafe6bfd17f2fbcb

Αρκετοί φίλοι, διαβάζοντας το κείμενό μου για την περιεκτικότητα σε καφεΐνη των διαφόρων καφέδων, με ρώτησαν -και με το δίκιο τους!- τι θα πει «να μην καταναλώνουμε περισσότερα από 500 mg καφεΐνης την ημέρα»; «Τι σημαίνει 500 mg καφεΐνης»; «Πώς ξέρω εγώ πόσα mg καφεΐνης περιέχουν τα φλιτζάνια του καφέ που καταναλώνω καθημερινά;»

Για να λυθούν -όσο γίνεται- οι απορίες σας, σάς παραθέτω παρακάτω πόση καφεΐνη μπορεί να περιέχει το κάθε φλιτζάνι του αγαπημένου σας καφέ.

 

 Είδος καφέ ανά μερίδα                                            Περιεκτικότητα σε καφεΐνη

Καφές φίλτρου (~200 ml)                                                            115-175 mg
Στιγμιαίος καφές (~200 ml)                                                        65-100 mg
Ντεκαφεϊνέ στιγμιαίος (~200 ml)                                              2-3 mg
Ελληνικός καφές (50 ml)                                                             40 mg
Ντεκαφεϊνέ ελληνικός (50 ml)                                                    0-1 mg
Εσπρέσο (30 ml)                                                                             30-40 mg

 

Σας ξαναθυμίζω, όμως,  πως η περιεκτικότητα σε καφεΐνη εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η διαδικασία καβουρδίσματος του καφέ αλλά και ο χρόνος ψησίματος. Όσο πιο πολύ ψήνονται οι κόκκοι τόσο περισσότερη καφεΐνη καίγεται. Αντίστοιχα, οι ελαφρότερα ψημένοι κόκκοι, αυτοί που δεν έχουν τόσο δυνατή γεύση, έχουν περισσότερη καφεΐνη!

 

0 Comments
Previous Post
Cup of coffee and heart shape made by toasted beans
Next Post
6b4db5c13dbd45ed4e5db27312aa1916